Första natten på sommarjobbet!

Natten till idag va första natten på mitt sommarjobb. Å jag kan säga att det har nog aldrig varit så svårt att koncentrera sig å kunna somna! :S allting va fel... Det va för mörkt, men jag ville ändå inte ha rullgardinen öppen för då kan ju alla se in. Klockan tickade för högt, så jag tog ut batteriena å sen på morgonen så fick jag inte klockan å funka igen... Sängen va för hård å kudden för mjuk! Sen sover man ju som på spikar hela tiden ifall om man skulle behöva gå upp å väcka nån... Aja! Jag hoppas verkligen att det bara va för att det va allra första gången som jag sov där, för annars kommer jag att svimma av sömnbrist tillslut :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0