Nu e jag här igen!

Japp nu e jag här igen.. Oj oj, blogga två dagar efter sig va längesen man gjorde... Men har man någe å skriva av sig om så har man!

Men först vill jag bara säga en sak: Jag har VÄRLDENS BÄSTA DANSLEDARE - JENNIE AHLRIK! <3 Å nu tänker ni säkert att bara för att hon e bra på å lära ut så behöver hon inte va den bästa... Men hon e så mycket mer! Jag har känt Jennie i typ 14 år å för varje år så tycker man bara mer å mer om henne! Hon finns där på alla sätt å vis, inte bara som en dansledare. Utan som en mamma, en syster å en vän! En jävligt bra vän faktiskt! Så tack Jennie för att du står ut me lilla vimsiga jag! <3


Å nu tebax till det jag skulle skriva om... Jag tror att jag e otursdömd! Seriöst asså... Eller så e livet bara jävligt grymt å jag har gjort någe dumt i mitt förra liv som jag nu får sona för?! Om man nu tror på karma, eller va det kallas! För allt börja me att jag satte i vattenkokaren utan att se att sladden va trasig å den slog ut hela undervåningen på ström typ. Å jag fick värsta stöten, så nu e ett eluttag trasigt! Sen fortsatte det me att ett rör ute hade fryst å blivit rostigt för att sen gå sönder å spruta vatten som FAN! Så det va rörmokare här häromdagen å fixade det. Så jag går å väntar på en fet jävla räkning... Å nu så har min tvättmaskin pajat! Kjell ska komma å se på den, annars e det bara å leta efter pengar som jag inte har för å kunna köpa en ny... Fan? Fan?! FAN! Dessutom så e jag ännu sjuk å konstant hungrig. Men hur lätt e det att äta när allt kommer ut typ direkt iaf?! Men jag får fan inte bli sjuk! det har jag då inte råd me........

Så nu lägger jag mig ner å dör! Eller inte? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu! Ska på arbetsintervju för ett sommarjobb på måndag å så måste jag börja planera dansen på Gråbo me alla söööööta barnen! Dom e så duktiga :) så då kan jag ju inte dö? Plus att jag håller på me en sak som jag verkligen vill bli klar me! Så, jag får vänta lite me å lägga mig ner å dö... Men tro mig. Tanken e fan nära!!! 

Amen

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Läs boken the secret/hemligheten av Rhonda Byrne :)

2010-03-13 @ 23:12:47
Postat av: elin hejdenberg

Jag är så stolt över dig att du klarar dig så jäkla bra!! Hade jag bott på gotland hade jag FÖRMODLIGEN besökt dig flera gånger i veckan för att se så du åt ordentligt osv.. =). Är lite så överbeskyddande...fråga Malin =D.

Du är så stark Sara! Å jag hoppas du får sommarjobbet! Annars kan du ta hand om våra vildar i sommar så vi kan få lugn å ro! ;)

KRAMAR i massor!! <3

2010-03-15 @ 15:03:16
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Dansfröken

SÖÖTA SAARAA!!!!



Jag kommer alltid finnas för dig o alla mina underbara tjejer!! Jag blev super rörd o jätteglad över allt fint du skrev om lilla mej!! Du är min snurrSara du=) <3



Hoppas att de har gått bra på intervjun dag!! Håller mina tummar superhårt! Jag ska maila över låten till dig imorn..



Vi ses på onsdag!



Puss på di

2010-03-15 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0