Spridda tankar

Jag sitter här å bara älskar CastTV! Vilket e en sida där man kan se massa Tv-serier! Gamla som nya! Å det bästa av allt - det e gratis! Å vi vet ju alla att gratis e gott! ;)
Orsken till att jag älskar den här sidan så mycket e att jag har börjat se "Vampires Diaries" på 6:an å det e ju så sjukt spännande att man bara inte kan vänta en vecka på nästa avsnitt! Så ikväll när det slöt så där jobbigt spännande så va det bara att gå upp på datan å kolla på nästa avsnitt.. Problemet e ju bara att när man väl börjat så kan man inte sluta!!! Å det e ju typ fusk att se det i förväg... Plus att det finns ingen text så jag fattar ju inte allt till 100% men iaf! Tänker inte sluta se på det iaf! :D för er som inte vet va det e för serie jag pratar om så kan jag berätta att det e där vanliga människa blir kär i snäll vampyr. Lite lamt att dom bara fortsätter me det typ överallt sen "Buffy å vampyrerna"... Men den här serien e bara så sjukt bra! Å den snälla vampyren e bara så sjukt snygg! ;)

Sen e jag lite nojig över att bli magsjuk... Tutta smsa å skrev att hon va det igår å eftersom att jag umgicks me henne för några dagar sen så e jag lite orolig... Å självklart mår jag illa bara för att jag tänker på det.. :S vitpeppar korn here I come!!!

Jag måste verkligen till Hansa utbildningen imorn! Jag fattar ju noll av det! Så imorn ska jag dit, oavsett om jag e sjuk, trött eller bara på allmänt dåligt humör!!! Jag tror ju faktiskt att dom kan hjälpa mig så varför inte ge dom en chans liksom? :)






Dessutom så måste jag bara berätta en sak till... Idag fick jag ett mail ifrån min ena storebrors ex. Chockad som fan blev jag å det kan jag erkänna att jag ännu e! Va så kul att höra av henne... Det har gått så många år å det har hänt så mycket, men jag har tänkt på henne lite då å då genom alla år. Hon bodde i princio hemma hos oss å blev lite som en storasyster för mig. men saker händer å kärlek tar slut å en dag va hon bara borta. Jatg vet inte va som hände å det e inte min sak att veta heller. Men nu e hon i mitt liv igen, typ. Kul som fan e det iaf!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0