Everything suck!

Nu vet jag inte hur det kommer gå me allt... Me huset å allt... Allt bara kör ihop sig å jag funderar seriöst på att lämna huset å flytta till fastlandet. För ja, får jag inte bo här så vill jag inte bo kvar på Gotland heller. Tror inte att jag skulle klara det.

Sen så ser jag inte alls fram emot att fylla år längre... Eller rättare sagt - jag vill inte att Lars ska va på ön när jag fyller år. Å nu undrar ni hur fan jag kan tänka så om min egen storebror... Men han å jag har typ grälat varenda gång vi har sms:at eller pratat i telefon nu den senaste tiden. Så jag vet va som kommer hända när han kommer ner... Å eftersom att han typ kommer på min födelsedag så vet jag att allt kommer att bli kaos å ett rent helvete...

Åh va jag önskar att jag hade en ordentlig lön varje månad. Eller att jag va rik så jag bara kunde dra iväg en vecka eller två... Eller iaf över en helg. För allt bara suger just nu.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fin blogg ^^

2010-05-02 @ 17:55:30
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
Postat av: J O Z E F I N E

fin blogg,

har en tävling på min blogg, kika in :)

2010-05-02 @ 18:41:08
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0