11 Augusti 2011

Brukar du komma i tid: Oftast.
Vad hade du i din mun senast: Mat
Har du bra kondition: Bara när jag dansar
Hur lång är du: ca 165 cm
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur upplever du dig själv som person: Glad och crazy
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tråkigt nog..
Kan du laga mat: Beror på hur kritisk den som ska äta det är!
Vad pluggar du: Inget alls
Vad har du på dig just nu: Shorts å en tröja
Har du någon fobi: Råttor och möss, trånga utrymmen, mörker
Hade du en bra kväll igår: Njea
Senaste inköp: Tandkräm
Ska du sova i din egen säng i natt: Nope..
Senaste alkoholintag: En vecka sen
Har du haft mörkt hår: Japp
Är du morgonpigg: Nej!
Vem snackade du med senast: Någon
Stjärntecken: Oxe
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Fanta och rosé eller cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör aldrig något dumt.. :)
När hånglade du senast: Pass
Saknar du någon just nu: Det gör jag alltid
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: En gång om året
Gillar du dokumentärer: Helt okej
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
När fikade du senast: Igår
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jävlas
Senast sedda filmen: The Switch
Senaste impulsköp: Nattlinne
Favoritgata: Källstäde gatu :)
Fikar gärna hos: Någon som är bra på att baka :P
Bästa lunchställe: Allt me sushi!
Bästa Middagsställe: bara det är mysigt så funkar vad som
Favoritgrönsak: Tomat
Favoritfärg: Svart och rosa
Favoritmat: Pizza!
Favoritmärke: Har inget
Favoritdjur: Katt eller hund
Favoritskor: Allt med klack
Motionerar: Dansar och promenerar
Det dyraste jag köpt: Oj.. Det vill jag inte ens kommentera
Dansar helst till: Musik!
Bästa romanen: Vet inte om jag har läst någon roman..
Favoritprodukt på Apoteket: P-piller?
Bästa förfestmusiken: Allt som går att dansa till
Reser helst till: Nya platser
Älsklingsljud: När folk pratar i sömnen
Mitt sämsta köp nånsin: Det vill jag inte heller kommentera!
Är du bekymrad över något just nu: Njea.. Jo.. Kanske
Favoritland förutom sverige: England
Längtar efter: Körkortet
Gillar Allsång på Skansen: Ja
Senast lästa papperstidning: GT
Senaste telefonsamtal: Marika :)
Haft sex med en av ditt eget kön: Nej
Kär: Haha pass!
Varit i Polen? Nej
Hur gammal var din mamma när hon födde dig: Nästan 40
Vill du ha barn: Ja
Hur många resväskor äger du: För många
Tittade du på tecknat när du var liten: Jämt
Vad var den senaste musik du lyssnade på: Chris Medina - What are words
Vad är det bästa med dig: Ingen aning
Vad är det sämsta med dig: Ingen aning
Hur var du som barn: Blyg och för det mesta glad
Har du bra kontakt med din familj: Sådär
Har du varit kär: Ja
Hur stora fötter har du: Ankfötter :P
Hur ofta filar du dem: För sällan
När var du riktigt full senast: Annandagen 2010
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan: Oj...
När dansade du senast: Några veckor sen
Följer du någon Tv-serie: Vampire Diaries
Vad gjorde du nyårsafton 1999: Fira med mamma och pappa hemma
Vilken roll hade du i skolan: Blyg och den som skulle göra alla till vänner
Vart vill du åka på storstadssemester: New York
Vart vill du åka på solsemester: Hawaii
Vill du gifta dig: Kanske
Hur långa ögonfransar har du: Lagom
Brukar du bada på sommaren: Oftast
Älskar du alla former av sport: Haha nej
Lyssnar du på radio? Vilken kanal: Olika!
Är du med i någon fackförening: Nope...
Har du gjort något kriminellt: Snattat
Vad är det första du gör på morgonen: Går på toa
Vad är det sista du gör innan du somnar: Smsar
Vad äter du oftast till lunch: Inget...
När åt du kött senast: Igår
Sopsorterar du flitigt: Haha aldrig
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen
Har du några allergier/handikapp: coca-cola..
När besökte du ett gym senast: Oj...
Äger du en cykel: Ja
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Upp ä ner
Favoritgodis: Mellers
Är det nåt du absolut inte äter: Hund å katt
Musik just nu: radio
Vad sa du senast: "Du e störd"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: Jobba!!
Hur många kuddar sover du med: En, oftast två
Favoritväder: Varmt, me skugga tillgänglig
Om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med: Bara en sak. En båt att ta mig därifrån med
Spelar du nåt instrument: Keyboard å gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Natt!
Sparare eller slösare: Både och
Vem är viktigast för dig: Mina vänner
Bästa film: Den lilla prinsessan
Tror på liv på andra planeter: Jag vill tro på det
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Tror du på mirakel: Ja!
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Haha 5?
Bio eller promenad: Beror på filmen å sällskapet!
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Kanske
Rädd för insekter: Njea
Äckligaste insekten: Silverfisk
Största svaghet: För snäll mot andra
Det här är jag bra på: Skratta
Bästa bok: Min bästa väns dotter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Osynlig
Vad vill du jobba som: Hemligt...
Chips, morötter eller godis: Godis!
Pizza eller hamburgare: Pizza :)
Skriver du dagbok: Ibland
Har du nån partner: Haha pass!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Tror det..
Stökigt eller välstädat: Stökigt....
Gungar du på stolen:
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Nej!
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur är din drömpartner: Jag vte faktiskt inte
Hur många syskon har du: 2
Vad är du mest rädd för: Att dö eller förlora någon som jag älskar
Är du rädd för blod: Inte rädd, men det e obehagligt å jag svimmar när jag ser det
Saltar du på maten: Oh yes!!
Gillar du att sjunga: Japp
Vilket gymnasieprogram gick du och varför: Barn å fritid
Anser du att du är stark: Haha, förmodligen så e jag svagare än va jag tror
Brukar du sola: Jo men blir inte brun för det
Vad gör du om du får hicka: Håller andan
Kaffe, te eller inget: Te
Har du en besatthet: Min mobiltelefon...
Första bästa kompis: Oj, svårt! Mitt brorsbarn Emelie kanske
Första kärlek: Niklas
Första husdjur: Plutten
Första semester: Ulricehamn
Första jobb: Dansfröken
Första köpta skiva: Måste va backstreet boys
Första piercing: I öronen
Första konsert: Lena Ph, Uggla å Darin
Sista spelade CD: Backstreet boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0