Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Jag önskar verkligen att jag kunde säga en favoritfödelsedag, men det kan jag inte. Det är längesen jag hade en födelsedag som jag verkligen älskade och njöt av.

Men om jag ska säga just en så måste jag säga det året då jag fyllde 20 (2008). Visst, ingen förutom mamma fattade att jag inte ville prata om sjukhus och cancer och mediciner på min födelsedag. Så typ hela dagen bestod av prat om det med folket som kom på besök... :( Det är ju då inte det som gör det till min bästa födelsedag, utan det är att jag fick min keyboard då. Den var för stor för att slå in så mamma hade gömt den i ett hörn på sitt rum och lagt MASSOR av kläder över så att det skulle se ut som en vanlig klädhög. Hade det sett ut som någe annat hade jag blivit nyfiken å kollat! :P jag höll på att svimma när jag såg den och böckerna om hur man lär sig spela. Jag bara stirrade på mamma som log jätte stort. Sen resten av dagen och kvällen så fick hon stå ut med att jag klinkade samma låt om och om och om och om igen...

Det allra bästa var dock att Kjell blev riktigt jävla avundsjuk på att jag hade fått en sprillans ny och dyr Yamaha keyboard! För när han va "liten" så fick han bara en billig, lite halv kass en! ;) sug på den, storebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0