Ryssland närmar sig med stora steg!

Om en vecka, plus några timmar, så går båten kl 00.50 ifrån Gotland och jag kan se fram emot några timmar på en båt, på två bussar och på Arlanda. Väl på Arlanda så kommer jag nog att behöva dem där timmarna för jag kommer att få fråga mig fram hela tiden... Jag har ju aldrig gjort det här på egen hand förut.

Nervositeten och längtan att få se något helt nytt har nästan växt sig större än ångesten över hur allt kan gå fel eller vad som kan hända när jag inte är här hemma. Jag kommer sakna mina katter och jag kommer att sakna Jonathan.. Men att få umgås med Nicolina 24/7 kan nog väga upp det!! <3

Nu ska bara allt hinnas me innan resan också! Min fantastiska gudmor ska vara kattvakt - TACK! <3
Städningen här hemma får jag dock stå för själv... Vilket kommer att ta kål på mig! Nästan hela nedervåningen ska städas innan torsdag nästa vecka. Samtidigt som jag jobbar 5 dagar av de 7 dagar som är kvar... Aja, min att-göra-lista räddar allt!

Så nu ska jag sätta mig ner och skriva dagens att göra lista, hänga lite tvätt, njuta av ledigheten och ladda nästa maskin med tvätt! :)


Kommentarer
Postat av: Maken

Men att få umgås med mig kommer NOG väga upp det???? Nehej du, det kan jag med säkerhet lova dig att det kommer göra! Som jag längtar, gud, som jag längtar! Världens bästa tjej hos mig, i Moskva, om ungefär en vecka, kan det bli bättre? ♥♥♥

2012-08-02 @ 13:28:10
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0