En vecka kvar... Och ett litet tacktal!

En vecka kvar tills J och jag åker till Stockholm. Söndagen den 27:e maj är det ett år sedan vi hade vår första dejt. Jag vill till Skansen då, får se va han säger om det! :)
Några dagar efter vi kommit hem igen så börjar jag på mitt sommarjobb. Ska även jobba två dagar inna Stockholm också! Det känns så jävla bra!!! ÄNTLIGEN får jag börja jobba och inte bara gå hemma och tänka för mycket... Ska bli så kul att få både tjäna pengar och vara ute och röra på mig! Allt på en gång liksom :)
Det enda negativa med att börja jobba snart är väl att jag nog inte kommer att hinna med så mycket hemma... Ska försöka plocka lite till innan dess, men mitt schema är redan ganska smockat innan 1:a juni! jag får nog helt enkelt hoppas att jag har så mycket pli på mig själv att jag verkligen städar och inte fastnar framför TV:n. En paus då och då kommer det att bli, och det är ju inte mer än okej! Det trista är bara att jag nog inte kommer ha tid att vara ute något dom närmaste dagarna :( men det får gå ändå!
Det är jätte snällt av alla att vilja hjälpa mig!!! J hjälpte mig jätte mycket med JÄTTE lasset som hamnade på tippen! Och alla ni andra som frågar om jag vill ha hjälp med städningen så är det jäåtte snällt verkligen! Men, att gå igenom mina föräldrars saker och försöka skapa ett eget liv hemma i huset och göra i ordning så som jag vill ha det måste jag få göra på egen hand... Det är jätte snällt att ni frågar och ni får gärna fortsätta fråga ifall jag ångrar mig! :) men just nu så är mitt svar nej tack, vänligt men bestämt! :)
Nu ska jag försöka klara av magkatarren och bli av med magvärken innan det är dags att sätta sig på bussen! Jag har ju massor att bocka av på min "Att-göra-lista"!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0